با وجود بررسی میدانی نیاز کاربران اما سوالات به خوبی از کاربران پرسیده نشده بود و چون پلتفرم وجه اجتماعی خوبی داشت در اکثر تحقیقات میدانی اکثر افراد نظر مثبتی درباره آن داشتند اما در عمل حاضر نبودند به خاطر آن سختی بکشند. فاندرها تجربه خوبی در پیاده سازی کمینه محصول نداشتند و درگیر پیچیدگیهای محصول شدند تمرکز اشتباهی روی فیچرهای متعدد گذاشتند. متریکها به درستی شناسایی نشد و فاندرها به اشتباه متریکهای اشتباهی مثل میزان دانلود و تعداد کاربران را اندازه میگرفتند در حالی که خبری از سفر موفق نبود.
بنیانگذاران
۲
امیرحسین حسینیپژوه و حامد لشگری
سرمایهگذاران
۱
شتابدهنده دیموند (۶۵ میلیون تومان در ازای ۲۵ درصد)